Презентація туристичного бренду України

     Як повідомляє Державне агентство України з туризму та курортів   21 березня 2014 року в рамках Конференції "Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей" відбулась презентація туристичного бренду України. 
    Його розробку було реалізовано Державним агентством України з туризму та курортів на кошти гранту, наданого Німецьким товариством з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні. Над проектом працювала робоча група у складі команди "ВікіСітіНоміка", дизайн-студії "Королівські митці" та агентства «Brandhouse».
     «Туристичний бренд України - це одна з граней ідентичності нашої країни. Важливо розуміти: бренд - це не дизайн, бренд - це сенс, стратегія і послідовні дії. Туристичне позиціонування має давати туристам вагому причину приїхати саме в Україну. Буква «U» (від англ. Ukraine) об'єднує різні символи і малюнки: бандуру як символ української музичної традиції, рок-гітару - символ популярної течії в сучасній музиці, творчість, таланти і яскраві елементи, що розкривають душу українського народу. А основний слоган Ukraine: It’s all about U має подвійне значення: з одного боку, його можна перекласти як: «Україна: це все про тебе», з іншого, - значення цього слогану: «Це все про Україну», - зазначила Голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова.
    2014 року на міжнародних виставках під єдиним туристичним брендом Україну представлятимуть спільно туроператори, авіакомпанії, регіони країни.
    У березні наша країна з вже новим туристичним брендом взяла участь у Міжнародній туристичній виставці ITB в Берліні, а в листопаді 2014 року очікується участь України у Всесвітній туристичній виставці World Travel Market 2014 у Лондоні.
   Ескізи логотипу, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик, промо-матеріал і стандарти їх використання доступні на офіційному веб-сайті Держтуризмкурорту www.tourism.gov.ua, а також на веб-сайті www.visitukraine.gov.ua/tourist_brand

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer