З 30 березня по 4 квітня 2016 року управління туризму та курортів Закарпатської облдержадміністрації здійснює відбір претендентів на проведення маркетингового дослідження на тему ,,Моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області та формування концепції туристичного бренду Закарпатської області”.
До участі у відборі запрошуються:
- наукові установи та вищі навчальні заклади;
- фізичні та юридичні особи, діяльність яких спрямована на вивчення громадської думки в сфері туризму та на розробку науково обґрунтованих концепцій;
Технічне замовлення:
Вартість замовлення:
30 тис. грн.
Очікувані результати:
- визначення цільового туриста на території Закарпатської області;
- формування концепції туристичного бренду Закарпаття;
- візуалізація концепції туристичного бренду Закарпаття;
- прогнози на розвиток туризму у 2016 році.
Період реалізації замовлення:
- 4-30 квітня 2016 року.
Що необхідно зробити:
- надіслати заявку на участь у відборі за формою, згідно Додатку 2
- надати управлінню туризму та курортів Закарпатської облдержадміністрації перелік документів, підтверджуючих можливість виконання замовлення (реєстраційні документи та виписка з державного реєстру із вказанням виду економічної діяльності ,,Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки”)
- подати управлінню туризму та курортів Закарпатської облдержадміністрації план конкретних заходів з реалізації замовлення.
За додатковою інформацією слід звертатися за тел.: 0312 61 44 11, 65 90 32
Заявки на участь у відборі необхідно надсилати на електронну пошту управління: .
Кінцевий термін прийняття заявок: 4 квітня 2016 року (до 12.00 год.)
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer